Profilim

Sabri Sidekli
Yerel Medya
Adı
Sabri
Soyadı
Sidekli
İli
Muğla
İlçesi
Fethiye
Mesleki Özgeçmiş
SABRİ SİDEKLİ PROFESÖR E-Posta Adresi : [email protected] Telefon (İş) : 2522123189- Telefon (Cep) : Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Kötekli Muğla Öğrenim Bilgisi Doktora GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (DR) 2005 30/Eylül/2010 Tez adı: İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuma ve anlama becerilerini geliştirme (eylem araştırması) (2010) Tez Danışmanı:(FİRDEVS GÜNEŞ) Yüksek Lisans GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 2003 7/Eylül/2005 Tez adı: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin öğretici ve öyküleyici metinlere göre okuduğunu anlama becerilerinin sınanması (2005) Tez Danışmanı:(BEKİR BULUÇ) Lisans ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) 1997 28/Haziran/2001 Akademik Görevler PROFESÖR MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI) 2020 DOÇENT MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI) 2014-2020 YARDIMCI DOÇENT MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI) 2011-2014 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI) 2010-2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ Michigan State University/College of Education/Teacher Training) 10.11.2009-30.07.2010 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ GAZİ ÜNİVERSİTESİ/GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI) 2003-2010 1 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI) 2002-2003 Yönetilen Tezler Yüksek Lisans 2023 1. SAĞIR SEÇİL, (2023). İlkokul Öğrencilerinin Çevrim İçi Masal Anlatıcılığı Yöntemi ile Dinleme ve Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Temel Eğitim Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) 2020 2. YAVUZ ELİF, (2020). Üstbilişsel beceri odaklı süreç temelli yazma çalışmalarıyla üstün yetenekli ilkokul öğrencisinin yazma becerisinin geliştirilmesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Temel Eğitim Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) 3. TAÇ İMRA, (2020). Araştırmacı yazma yaklaşımının ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin yaratıcı ve akıcı hikâye yazma becerisine etkisi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Temel Eğitim Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) 2018 4. UYSAL HÜMEYRA, (2018). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin zihin haritası yöntemi ile hikâye yazma becerilerinin geliştirilmesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) 2017 5. ÇETİN ESRA, (2017). İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin metinlerin içerdiği duyguya göre okuduğunu anlamalarının sınanması, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) Doktora 2022 6. UYSAL HÜMEYRA, (2022). İkinci sınıf öğrencilerinin yazma becerisinin geliştirilmesi: Düşün-araştır-tartış-yaz-sun, Marmara Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Temel Eğitim Ana Bilim Dalı (Tamamlandı) Projelerde Yaptığı Görevler: 4007 Muğla Bilim İle El Ele, TÜBİTAK PROJESİ, Eğitmen:SİDEKLİ SABRİ, , 10/04/2019 - 20/04/2019 (ULUSAL) 1. Muğla'da Doğa Eğitimi, TÜBİTAK PROJESİ, Uzman:SABRİ SİDEKLİ, , 07/07/2022 (Devam Ediyor) (ULUSAL) 2. IPA-2016 377536 Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entekrasyonunun Desteklenmesi Projesi, Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Uzman:SİDEKLİ SABRİ, , 03/10/2016 (Devam Ediyor) (ULUSAL) 3. Birleştirilmiş Sınıflı Köy İlkokullar İçin Çalışma Kitapları, Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar, Danışman:SİDEKLİ SABRİ, Milli Eğitim Bakanlığı ve Unicef, , 20/09/2019 - 20/09/2020 (ULUSLARARASI) 4. TR32 15 TD 0029 Nitel Araştırma ve Nitel Verilerin analizinde Nvivo Kullanımı, Kalkınma Bakanlığı, Yürütücü:DOĞAN UĞUR,Yürütücü:SİDEKLİ SABRİ, , 20/05/2015 - 18/06/2015 (ULUSAL) 5. Avrupa’da Yaşayan Türk Ailelerinin Çocukları İçin Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Programının Hazırlaması, Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Uzman:SİDEKLİ SABRİ, , 01/01/2017 - 15/05/2018 (ULUSAL) 6. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Metinlerin İçerdiği Duyguya Göre Okuduğunu Anlamalarının Sınanması, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü:SİDEKLİ SABRİ,Araştırmacı:Çetin Esra, , 01/09/2016 - 17/07/2017 (ULUSAL) 7. 2221 TÜBİTAK KONUK BİLİM İNSANI DESTEKLEME PROGRAMI, TÜBİTAK PROJESİ, Uzman:SİDEKLİ SABRİ, , 22/10/2013 - 30/10/2013 (ULUSAL) 8. Dijital Öykü Atölyesi, TÜBİTAK PROJESİ, Araştırmacı:SİDEKLİ SABRİ, , 01/08/2016 - 14/12/2016 (ULUSAL) 9. 118B826 Muğla Bilim Şenliği, TÜBİTAK PROJESİ, Eğitmen:SİDEKLİ SABRİ, , 10/10/2018 - 10/11/2018 (ULUSAL) 10. Araştırmacı Yazma Yaklaşımının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Ve Akıcı Hikâye Yazma Becerisine Etkisi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü:SİDEKLİ SABRİ,Araştırmacı:TAÇ İmra, , 03/08/2018 - 21/10/2020 (ULUSAL) 11. Sustanable environment and climate change international science festival, H2020, Eğitmen:SABRİ SİDEKLİ, , 01/02/2021 - 15/12/2021 (ULUSLARARASI) 12. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin zihin haritası yöntemi ile hikâye yazma becerilerinin geliştirilmesi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı:Uysal Hümeyra,Yürütücü:SİDEKLİ SABRİ, , 11/06/2017 - 17/07/2018 (ULUSAL) 13. Çocuklar İçin Türk Masallarından Seçmeler, Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Uzman:SABRİ SİDEKLİ, , 03/05/2021 - 31/12/2022 (ULUSAL) 14. 2 TR32/13/TD03/0001 Uygulamalı Eğitim İstatistiği AMOS Destekli Yapısal Eşitlik Modellemeleri, Kalkınma Bakanlığı, Yürütücü:SİDEKLİ SABRİ,Yürütücü:YILDIRIM KASIM, , 15/06/2013 - 30/06/2013 (ULUSAL) 15. TR32-13-TD01-05-05 Güney Ege Kalkınma Ajansı Mart-Nisan Dönemi Teknik Destek Programı: Bilimsel Yayınlarda Akademik İngilizceyi Etkin Bir Şekilde Kullanabilme, Kalkınma Bakanlığı, Yürütücü:YILDIRIM KASIM,Yürütücü:SİDEKLİ SABRİ, , 15/03/2013 - 30/04/2013 (ULUSAL) 16. İdari Görevler MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ Enstitü Müdürü 06.07.2020-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği 04.04.2018-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ Bölüm Başkanı 01.01.2016-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ Fakülte Kurulu Üyeliği 01.01.2016-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) Anabilim Dalı Başkanı 01.01.2016-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI Anabilim Dalı Başkanı 01.01.2015-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) Bilim Dalı Başkanı 01.01.2015-03.10.2022 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/ÇOCUK EĞİTİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Arş. Uyg. Merkezi Müdürü 06.08.2018-06.08.2021 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/FETHİYE SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU MYO/Yüksekokul Müdürü 10.02.2020-06.07.2020 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği 04.04.2018-06.04.2020 MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ Bölüm Başkan Yardımcısı 2012-2013 Ödüller 1. Teşvik Ödülü, TÜBİTAK, 2018 2. Yayın Teşvik Ödülü, Muğla Sıtkı Koçman Vakfı, 2018 3. Akademik Katkı Ödülü, Sınırsız Eğitim ve Araştırmalar Derneği, 2018 4. Akademik Katkı Ödülü, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği, 2017 5. Akademik Katkı Ödülü, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, 2017 6. Akademik Katkı Ödülü, Sınıf Öğretmenleri Derneği, 2016 7. Yayın Teşvik Ödülü, Muğla Sıtkı Koçman Vakfı, 2014 Eserler Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: SİDEKLİ SABRİ, ALTINTAŞ SEDAT, GÖÇEN KABARAN GÜLER (2022). The Examination of Teachers' Digital Burnout Level. International Technology and Education Journal, 6(2), 82-93. (Yayın No: 8046255) 1. BAŞARAN SEMRA, SİDEKLİ SABRİ (2022). The literacy preparation in Turkish preschool education. The European Educational Researcher, 5(1), 1-32., Doi: 10.31757/euer.511 (Yayın No: 7545642) 2. Uysal Hümeyra, SİDEKLİ SABRİ (2022). Öğrencilerin Ön Yazma Aşamasında Kullanılabilecekleri Bir Araç: Hikâye Ağacı. International Primary Education Research Journal, 6(2), 140-151., Doi: 10.38089/iperj.2022.10 (Yayın No: 7847830) 3. KARALAR HALİT, SİDEKLİ SABRİ (2021). Examining Primary School Teachers’ Attitudes Towards Distance Education in the COVID-19 Period. European Journal of Educational Sciences, 8(3), 1-12., Doi: 10.19044/ejes.v8no3a1 (Yayın No: 7245047) 4. KARALAR HALİT, SİDEKLİ SABRİ, YILDIRIM BEKİR (2021). STEM in Transition from Primary School to Middle School: Primary School Students' Attitudes. International Electronic Journal of Elementary Education, 13(5), 687-697., Doi: 10.26822/iejee.2021.221 (Yayın No: 7134904) 5. YORULMAZ ALPER, UYSAL HÜMEYRA, SİDEKLİ SABRİ (2021). The Use of Mind Maps Related to the Four Operations in Primary School Fourth-Grade Students as an Evaluation Tool. Journal of Education and Learning, 15(2), Doi: 10.11591/edulearn.v15i2.19894 (Yayın No: 7030148) 6. SİDEKLİ SABRİ,Pekdemir Esadiye,YORULMAZ ALPER (2021). Metaphors of Fourth Grade Primary School Students Regarding the Concepts of ”Triangle, Square and Rectangle”. Anadolu Journal Of Educational Sciences International, 116-134., Doi: 10.18039/ajesi.826567 (Yayın No: 6853267) 7. SİDEKLİ SABRİ, ALTINTAŞ SEDAT, Çetin Altıntaş Esra (2021). The Future of Distance Education in Primary Schools During COVID-19 Pandemic. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7(3), 328-344., Doi: 10.38089/ekuad.2021.80 (Yayın No: 7379026) 8. SİDEKLİ SABRİ,GÖKDEMİR ABDULLAH,AYILMAZDIR Hülya (2020). Pre-Service Teachers’ Attitudes Towards Gender Roles. International Journal of Eurasian Education and Culture (Yayın No: 6469556) 9. Uysal Hümeyra,SİDEKLİ SABRİ (2020). Developing Story Writing Skills with Fourth Grade Students’ Mind Mapping Method. Egitim ve Bilim-Education and Science, Doi: 10.15390/EB.2020.8848 (Yayın 10. 4 Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: No: 6436623) SİDEKLİ SABRİ,Özşavlı Mehmet (2019). The Improvement of Elementary School Students’ Correct Use of Punctuation Marks: Poetry Method. International Online Journal of Educational Sciences, 11(5), 159-177. (Yayın No: 5523835) 11. Çetin Esra,SİDEKLİ SABRİ (2018). The Examination of the 4th Graders’ Reading Comprehension Skills in Terms of the Sentiments Given in Reading Texts. International Journal of Evaluation and Research in Education, 7(4), 317-330., Doi: http://doi.org/10.11591/ijere.v7i4.13969 (Yayın No: 4371492) 12. DOĞAN UĞUR,Uysal Hümeyra,SİDEKLİ SABRİ (2018). Why Does The Use of Social Network Site (SNS) Make Happy? :A Qualitative Analysis. International Journal of Educational Methodology, 4(3), 109-124., Doi: 10.12973/ijem.4.3.109 (Yayın No: 4309490) 13. SİDEKLİ SABRİ,Cura Zeliha,YORULMAZ ALPER (2018). Elementary school third grade students’ expectations oftheir teachers in the course of language education. International Journal of Evaluation and Research in Education, 7(2), 159-166., Doi: 10.11591/ijere (Yayın No: 4289486) 14. SİDEKLİ SABRİ,AKDOĞDU EDA (2018). Öğrenme Stillerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Başarılarını Yordama Gücü. Hacettepe University Journal of Education, 33(2), 503-517., Doi: 10.16986/HUJE.2017027919 (Yayın No: 3532699) 15. YILDIRIM BEKİR,SİDEKLİ SABRİ (2018). Stem Applications İn Mathematics Education: Theeffect Of Stem Applications On Different Dependent Variables. Journal of Baltic Science Education, 17(2), 200-214. (Yayın No: 4230390) 16. SİDEKLİ SABRİ,UYSAL Hümeyra (2017). Yazma Eğitimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta Analiz. Journal of Turkish Studies, 12(Volume 12 Issue 25), 705-720., Doi: 10.7827/TurkishStudies.12217 (Yayın No: 3633735) 17. YORULMAZ ALPER,ALTINTAŞ SEDAT,SİDEKLİ SABRİ (2017). Investigation of the Effects of Mathematical Thinking States of Form Teachers on Their Mathematics Teaching Anxieties. European Journal of Educational Research, 6(4), 485-493. (Yayın No: 3618008) 18. SİDEKLİ SABRİ,AKTAY SAYIM (2017). The awareness of pre-service teachers in primary school education department on environmental problems. International Electronic Journal of Environmental Education, 7(2), 152-166. (Yayın No: 3565826) 19. KARALAR HALİT,SİDEKLİ SABRİ (2017). How Do Second Grade Students in Primary Schools Use and Perceive Tablets?. Universal Journal of Educational Research, 5(6), 965-971., Doi: 10.13189/ujer.2017.050609 (Yayın No: 3637552) 20. SİDEKLİ SABRİ,Aydın Yıldıray (2016). İlkokul Eğitiminde Etik İklim: Olumlu/Olumsuz Örnekler. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 2(3) (Yayın No: 4603408) 21. YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ (2016). Self Efficacy for Science Teaching Scale Development Construct Validation with Elementary School Teachers. Journal of Education and Training Studies, 4(10), Doi: 10.11114/jets.v4i10.1694 (Yayın No: 2853904) 22. GÖÇEN KABARAN GÜLER,ALTINTAŞ SEDAT,KABARAN HASRET,SİDEKLİ SABRİ (2016). Analitik ve Holistik Düşünen Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejileri. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 18(1), 37-57. (Yayın No: 2853915) 23. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM,Yıldıray AYDIN (2015). Köyde Öğretmen Olmak Birleştirilmiş Sınıf. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17(1), 311-331. (Yayın No: 1945620) 24. YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ (2014). Öğrencilerin Fen Ve Teknoloji Dersine Karşı Tutumlarındaki Değişim 1 Yıllık Takip. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16(2), 121, Doi: 10.17556/jef.22926 (Yayın No: 1949092) 25. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM (2014). Türkü Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16(1), 23-32. (Yayın No: 1948791) 26. YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ,GÖKBULUT YASİN (2014). Prospective Teachers Misconceptions About Classification Of Plants And Changes İn Their Misconceptions During Pre Service Education. Journal of Baltic Science Education, 13(1), 105-117. (Yayın No: 1946471) 27. YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ (2013). A scale of perceptions towards traditional and contemporary science teaching methods constructing with teacher candidate students. International Journal of Academic Research, 5(5), 73-80., Doi: 10.7813/2075-4124.2013/5-5/B.11 (Yayın No: 1948077) 28. SİDEKLİ SABRİ,GÖKBULUT YASİN,NAİL SAYAR (2013). Dört İşlem Becerisi Nasıl Geliştirilir. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(1), 31-41. (Yayın No: 1950177) 29. SİDEKLİ SABRİ,TANGÜLÜ ZAFER,YANGIN SELAMİ,DAŞDEMİR İSKENDER (2013). Teaching social studies teacher i am on facebook. Journal of Education and Sociology, 4(2), 78-84., Doi: 10.7813/jes.2013/4-2/11 (Yayın No: 1949782) 30. SİDEKLİ SABRİ,AVAROĞULLARI MUHAMMET (2013). Facebook Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. Cumhuriyet International Journal of Education, 2(2), 145-154. (Yayın No: 1949464) 31. 5 Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: SİDEKLİ SABRİ (2013). Media literacy perspectives from elementary school children s views. International Journal of Academic Research, 5(2), 201-210., Doi: 10.7813/2075-4124.2013/5-2/B.31 (Yayın No: 128751) 32. SİDEKLİ SABRİ,HAFİZE DOĞRAMACI,YANGIN SELAMİ,DAŞDEMİR İSKENDER (2013). İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde belgesel kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies, 6(Volume 6 Issue 8), 1053-1053., Doi: 10.9761/JASSS1993 (Yayın No: 1950003) 33. SİDEKLİ SABRİ (2013). Media literacy experiences of 6th 7th and 8th graders. International Journal of Academic Research, 5(1), 143-159., Doi: 10.7813/2075-4124.2013/5-1/B.24 (Yayın No: 1947466) 34. SİDEKLİ SABRİ (2013). Story Map How to improve writing skills. Education Research and Reviews, 8(7), 289-296. (Yayın No: 128757) 35. SİDEKLİ SABRİ (2012). Peer reading Improving reading and reading comprehension skills. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 1018-1022. (Yayın No: 1948421) 36. SİDEKLİ SABRİ (2012). Yazma Becerisini Geliştirmek İçin Hikaye Piramidi. Akademik Bakış: Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi (31) (Yayın No: 1950378) 37. SİDEKLİ SABRİ (2010). Eylem Araştırması İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ve Anlama Güçlüklerinin Giderilmesi. Türklük Bilimleri Araştırması Dergisi(27), 563-580. (Yayın No: 1950460) 38. B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler : Hamarat Elif, SİDEKLİ SABRİ (2021). İlkokul 3. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Erdemler Temasında Yer Alan Metinlerin Değer Yaklaşımları Açısından İncelenmesi / Review of the Texts in the Contact of Virtues in Primary School 3rd-Grade Turkish Course Books in Terms of Value Approaches. 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7282082) 1. SİDEKLİ SABRİ (2021). İlk Okuma Yazma Öğrenmeden Önce Ne Yapmalıyım? Çevrim İçi ya da Çevrim Dışı . 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:7282074) 2. Karasu Yaren Filiz, SİDEKLİ SABRİ (2021). İlköğretim 2. Sınıf Öğrencinin Akıcı Okuma ve Anlama Düzeyinin Geliştirilmesi Üzerine Eylem Araştırması / Action Research on the Development of Fluent Reading and Comprehension Level of Primary School 2nd Grade Student. 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7282079) 3. SİDEKLİ SABRİ, Cengiz Hüseyin (2022). 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Motivasyonlarının Belirlenmesi. 6 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2022), 138-146. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7847656) 4. Hamarat Elif, SİDEKLİ SABRİ (2022). İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Durumlarının Belirlenmesi. 6 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2022), 168-179. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7847687) 5. SİDEKLİ SABRİ, ALTINTAŞ SEDAT, ASLAN ÇELİK Meral (2022). Uzaktan eğitim sürecinde birinci sınıf velisi olmak. 3. International Marmara Scientific Research And Innovation Congress, 708-720. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8063672) 6. ALTINTAŞ SEDAT, SİDEKLİ SABRİ (2022). Adaptations of primary school teachers ın ınstruction during pandemic. 3. International Marmara Scientific Research And Innovation Congress (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8063583) 7. KOŞUM Ayşe Nur, SİDEKLİ SABRİ, YORULMAZ ALPER (2022). Sınıf öğretmeni adaylarının ilk okuma ve yazma öğretimine yönelik öz yeterlik algıları. 6th International Education and Innovative Sciences Congres, 1037-1043. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8063288) 8. Alkar Nesrullah, SİDEKLİ SABRİ, YORULMAZ ALPER (2022). Araştırma sorgulamaya dayalı öğretime yönelik öz yeterlik: sınıf öğretmeni adayları. 6th International Education And Innovative Sciences Congress, 1031-1036. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8063179) 9. ALTINTAŞ SEDAT, SİDEKLİ SABRİ (2022). Kamu personeli seçme sınavına yönelik öğretmen adaylarının motivasyon durumlarının incelenmesi. 3. International Dicle Scientific Research And Innovation Congress, 142-154. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8062654) 10. SİDEKLİ SABRİ, ALTINTAŞ SEDAT (2022). Kök değerlere yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi. 3. International Dicle Scientific Research And Innovation Congress, 155-165. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8062746) 11. 6 SİDEKLİ SABRİ, YORULMAZ ALPER (2022). Sınıf öğretmeni adaylarının kişilerarası öz yeterlikleri ile iletişim becerilerinin incelenmesi. ANADOLU 11 th International Conference on Social Science, 1718-1730. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8062407) 12. SİDEKLİ SABRİ, ÇOKÇALIŞKAN HALE, YORULMAZ ALPER (2022). Sınıf öğretmeni adaylarının hayat bilgisi öğretimine yönelik öz yeterlilik algılarının incelenmesi. Anadolu 11 th International Conference on Social Science, 1707-1717. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:8062318) 13. ALTINTAŞ SEDAT, SİDEKLİ SABRİ (2021). Investigation of parents' views on distance education during the pandemic period. AHI EVRAN International Conference on Scientific Research (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7282088) 14. KARALAR HALİT, SİDEKLİ SABRİ (2021). Investigation Of The Primary Schools Teachers' Attitudes Towards Distance Education During The Pandemic Period. International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7018851) 15. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretimi. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırmalar Sempozyumu (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6436627) 16. SİDEKLİ SABRİ,Ünlü Canan (2019). İlkokul 2.Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerinin İncelenmesi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 364-373. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5763576) 17. SİDEKLİ SABRİ,TAÇ İmra (2019). İlkokul 3.Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı ve Akıcı Hikâye Yazma Becerilerinin İncelenmesi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 883-890. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5763676) 18. SİDEKLİ SABRİ,Ünlü Canan (2019). İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Metaforik Algıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 374-385. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5763609) 19. SİDEKLİ SABRİ,Karakuş Fadime,Sarıoğlu Şengül,Kibar Seniha (2019). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Okur-yazarlığı Düzeyleri. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5029848) 20. SİDEKLİ SABRİ,Akça Berna,CAN SÜLEYMAN (2019). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya OkuryazarlıkDüzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5029851) 21. SİDEKLİ SABRİ,Ünlü Canan (2019). Sınıf Öğretmenlerinin E-kitap Okumaya Yönelik TutumDüzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), 698-707. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5029858) 22. SİDEKLİ SABRİ,Yavuz Elif (2019). İlkokulda Öğrenim Gören Üstün Yetenekli ÖğrencilerinÜstbilişsel Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5029859) 23. SİDEKLİ SABRİ,Pekdemir Esadiye (2019). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri(BİT) Yeterlik Algıları ile Merak Düzeyleri Arasındakiİlişkinin İncelenmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5029856) 24. SİDEKLİ SABRİ,YORULMAZ ALPER,Dora Elvan (2018). Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler ve sosyal bilimler kavramlarına ilişkin oluşturdukları metaforların incelenmesi. 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 519-530. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4670254) 25. SİDEKLİ SABRİ,Akgün Hayal,YORULMAZ ALPER (2018). Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının politika bilimine yönelik görüşleri. 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 531-539. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4670359) 26. YORULMAZ ALPER,SİDEKLİ SABRİ,Mermi Ferah (2018). Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının pozitif öğretmen algılarının incelenmesi. 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 495-506. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4670056) 27. YORULMAZ ALPER,SİDEKLİ SABRİ,Burçin Karaçay (2018). İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde öğretmenlerinden beklentileri ile etkinliklere karşı tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 507-518. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4670154) 28. SİDEKLİ SABRİ,TAÇ İmra (2018). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okumaya Yönelik Tutumları İle OkumaSürecindeki Bilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018) (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4589878) 29. ATAŞ YAĞMUR,SİDEKLİ SABRİ,YORULMAZ ALPER (2018). Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözme inanışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 544-557. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4362137) 30. DURAN CEREN,SİDEKLİ SABRİ,YORULMAZ ALPER (2018). İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematik etkinliklerine yönelik tutumlarının incelenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 210-210. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4362141) 31. 7 YORULMAZ ALPER,ALTINTAŞ SEDAT,SİDEKLİ SABRİ (2018). Öğretmen adaylarının matematiğin doğası hakkında inançları ile matematik okuryazarlığı öz-yeterlik algılarının incelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2765-2767. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4362117) 32. SİDEKLİ SABRİ,Haskırış Elif,ÇOKÇALIŞKAN HALİL (2018). Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnancını Belirlenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:5092137) 33. ATAŞ UMUT CAN,SİDEKLİ SABRİ,YORULMAZ ALPER (2018). Okuluma ne kadar yabancıyım?. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 1345-1346. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4362129) 34. AKTAY SAYIM,SİDEKLİ SABRİ (2018). Öğretmen Adayı Günlükleri: Öğretmen Olmak. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4959121) 35. SİDEKLİ SABRİ,GÖKDEMİR ABDULLAH,ERTOĞRUL DERYA (2018). KPSS Kaygısının Son Sınıf Eğitim Fakültesi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4205411) 36. SİDEKLİ SABRİ,GÖKDEMİR ABDULLAH,KIRBAĞ ONUR (2018). Sosyal Bilgiler Ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4205415) 37. SİDEKLİ SABRİ,GÖKBULUT YASİN,Gölçüklüoğlu Müge (2018). Topluma Hizmet Uygulamaları Dersini Alan Öğretmen Adaylarında Bireysel Ve Sosyal Sorumluluk Bilincinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4205417) 38. SİDEKLİ SABRİ,ŞİBİR Elif Sena,CAN SÜLEYMAN (2017). Öğrencilerin Hayat Bilgisi Dersinde Yapılan E-Twinning Projesine Yönelik Bakış Açılarının İncelenmesi. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637571) 39. YORULMAZ ALPER,ÇOKÇALIŞKAN HALİL,SİDEKLİ SABRİ (2017). Sınıf öğretmeni adaylarının matematikte kanıt yapmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi. IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3576333) 40. UYSAL Hümeyra,SİDEKLİ SABRİ (2017). Hikaye Yazma Becerisi: Ben Ne Yazdım?. 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528998) 41. SİDEKLİ SABRİ,ÇELİK ÖZKAN,UYSAL HÜMEYRA (2017). Öğretmenim Mektubum Var!. 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 95-96. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3512919) 42. SİDEKLİ SABRİ,ÇELİK ÖZKAN,UYSAL HÜMEYRA (2017). Okuduğunu Anlama: Metnim Hangi Kültürden?. 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 164-165. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3512926) 43. AKTAY SAYIM,SİDEKLİ SABRİ (2017). Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Çalıştaylarının İncelenmesi. 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528997) 44. SİDEKLİ SABRİ,kESKİN Tuba,KARADAĞ ORÇİN (2017). An Investigation Of Primary 3rd And 4th Graders’ Metacognitive Levels. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu VI (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528974) 45. SİDEKLİ SABRİ,AZGIN Ali Oktay (2017). Ailecek Okuyoruz Okumamızı Geliştiriyoruz: Okuyucular Tiyatrosu. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528987) 46. SİDEKLİ SABRİ,ŞİBİR Elif Sena (2017). İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkiler. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528990) 47. SİDEKLİ SABRİ (2017). Yazma Eğitimi ve Okuduğunu Anlama Üzerine Yapılmış Tezlerin İncelenmesi. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:3528996) 48. SİDEKLİ SABRİ,TOLUN Kevser,UYSAL Hümeyra (2017). İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğitimlerinin İncelenmesi. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528994) 49. SİDEKLİ SABRİ,CURA Zeliha,YORULMAZ ALPER (2017). İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin Türkçe dersi için öğretmenlerinden beklentileri. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528986) 50. SİDEKLİ SABRİ,UYSAL Hümeyra (2017). Zihin Haritasını Kullanarak Hikaye Yazma. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3528992) 51. YORULMAZ ALPER,ALTINTAŞ SEDAT,SİDEKLİ SABRİ (2017). Holistik Ve Analitik Düşünen Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Muhakeme Becerileri. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3543227) 52. Uysal Hümeyra,SİDEKLİ SABRİ (2016). Yazma Eğitimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerde Neler Olmuş. I. International Academic Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2988591) 53. SİDEKLİ SABRİ,Çetin Esra (2016). Metinlerin İçerdiği Duyguların İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. I. International Academic Research Congress (Özet 54. 8 Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2988558) SİDEKLİ SABRİ,Çetin Esra (2016). Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başariya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2988629) 55. Altıntaş Sedat,SİDEKLİ SABRİ (2016). Çarpma İşlemi Öğretiminde Napier Çubukları Kullanımının Birleştirilmiş Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2988649) 56. SİDEKLİ SABRİ,ÇETİN ESRA (2016). Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Alanında Okuduğunu Anlamaya Yönelik Lisansüstü Tezlerinde Neler Olmuş. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854020) 57. AYDIN YILDIRAY,SİDEKLİ SABRİ (2016). İlkokul Eğitiminde Etik İklim Olumlu Olumsuz Örnekler. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854009) 58. SİDEKLİ SABRİ,ÇETİN ESRA,UYSAL HÜMEYRA (2016). Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Sürecinde Hangi Yöntemlerin Etkili Olduğunu Belirlemeye Yönelik Bir Meta Analiz Çalışması. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854017) 59. SİDEKLİ SABRİ,AKTAY SAYIM (2016). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalıkları. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854011) 60. ÇELİK ÖZKAN,SİDEKLİ SABRİ (2016). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Beklentileri Ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854015) 61. KARALAR HALİT,SİDEKLİ SABRİ (2016). İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Tablet Bilgisayarlar. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2853999) 62. SİDEKLİ SABRİ,AYDIN YILDIRAY,KEMİKSİZ ÖMER (2016). Ortaöğretim Proje Performans ve Araştırma Ödevlerinde Etik. VIII. International Congress of Educational Research (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854046) 63. SİDEKLİ SABRİ,UYSAL HÜMEYRA,ÇAVA GÖZDE (2016). Sınıf Öğretmenliği Adayları Eyvah Disleksimi. VIII. International Congress of Educational Research (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854059) 64. SİDEKLİ SABRİ,UYSAL HÜMEYRA (2016). 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitaplarında Bulunan Metinlerin Değer Öğretimi Açısından İncelenmesi. VIII. International Congress of Educational Research (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2854038) 65. SİDEKLİ SABRİ,ÇELİK ÖZKAN,YILDIRAY AYDIN,SEVGİ ÇAKIR (2015). Eğitimde Bir Değer Sevgi. VII. Ululararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1951134) 66. SİDEKLİ SABRİ,Yıldıray Aydın,SARGIN MUSTAFA (2015). Konuşma Becerisi Nasıl Geliştirilir Panel. VII. Ululararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1951107) 67. AYKIRI KUDRET,SİDEKLİ SABRİ,TANGÜLÜ ZAFER,YILDIRAY AYDIN (2015). Yaratıcı drama facebook ve karikatürün birlikte kullanılması ile yapılan çevre eğitimine ilişkin ortaokul öğrencilerinin görüşleri. VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1951178) 68. AYKIRI KUDRET,SİDEKLİ SABRİ,TANGÜLÜ ZAFER,YILDIRAY AYDIN (2015). Çevre egitiminde yaratıcı drama facebook ve karikatür kullanımına iliskin etkisi kanıtlanmıs etkinlik örnekleri. VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/)(Yayın No:1951161) 69. SİDEKLİ SABRİ,AYKIRI KUDRET,KEMİKSİZ ÖMER,YILDIRAY AYDIN (2015). Etkinliklerin öğrencilerin vefa değerine ilişkin farkındalıklarına etkisi. Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değer Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, 1228-1246. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1951204) 70. SİDEKLİ SABRİ,ÇELİK ÖZKAN,Yıldıray Aydın (2014). Yaşam İçinde Hoşgörü. 1. Uluslararası Mevlevilik ve Şahidi Sempozyumu (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2505125) 71. SİDEKLİ SABRİ (2012). Eşli Okuma Yöntemi ile Öğrencilerin Okuma ve OkuduğunuAnlama Becerilerinin Geliştirilmesi. 5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637595) 72. SİDEKLİ SABRİ (2012). Eşli okuma yönteminin bilgilendirici metinlerde sesli okuma veokuduğunu anlama becerisine etkisi. 4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637604) 73. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM (2009). İlköğretim üçüncü, beşinci ve sekizinci sınıf öğrencilerinin özetleme becerileri. Uluslararası 5. BalkanEğitim ve Bilim Kongresi (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637602) 74. COŞKUN İBRAHİM,SİDEKLİ SABRİ (2009). İlköğretim 3, 5 ve 8. sınıf öğrencilerde görülen yazma hataları. Uluslararası 5. BalkanEğitim ve Bilim Kongresi (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637603) 75. 9 YAPALAK SUAT,COŞKUN İBRAHİM,SİDEKLİ SABRİ (2008). Fen bilgisi öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirme bilgilerinin sınanması. İnternational Conference on Educational Sciences(ICES 08) (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637596) 76. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM (2008). İlköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin sesli okuma hataları ile konuşma hataları arasındaki benzerlikler ve anlamaya etkisi. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637600) 77. COŞKUN İBRAHİM,SİDEKLİ SABRİ,YAPALAK SUAT (2008). The opinions of the fifth grade students about the effects of using educational materials on permanence of learning. IV InternationalScientific Conference (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637599) 78. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM,YAPALAK SUAT (2008). The effects of environmental writings on primary school third grade students’ reading understanding. IV InternationalScientific Conference (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637597) 79. YAPALAK SUAT,COŞKUN İBRAHİM,SİDEKLİ SABRİ (2008). The problems that the teacher candidates run into in teaching application their suggestions of solutions. IV InternationalScientific Conference (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637598) 80. C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler: C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar: TÜRKÇE VE TÜRK KÜLTÜRÜ (2019)., SİDEKLİ SABRİ, MEB, Editör:Karadağ Özay, Baş Bayram, Demir Beşir Selçuk, Basım sayısı:1, ISBN:978-975-11-5113-1, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 4620361) 1. İlkokul Ders ve Öğrenci Çalışma Kitabı 1 Sınıf Türkçe 1 Kitap (2016)., SİDEKLİ SABRİ,Balcı Emine, MEB Devlet Kitapları, Editör:Karadağ Özay, Sidekli Sabri, Basım sayısı:1, ISBN:9789751141316, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2988750) 2. 1 Sınıf İlkokul Ders Kitabı Okuma Yazma Öğreniyorum 2 Kitap (2016)., SİDEKLİ SABRİ,Balcı Emine, MEB Devlet Kitapları, Editör:Karadağ Özay, Sidekli Sabri, Basım sayısı:1, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2988717) 3. 1 Sınıf İlkokul Ders Kitabı Okuma Yazma Öğreniyorum 3 Kitap (2016)., SİDEKLİ SABRİ,Balcı Emine, MEB Devlet Kitapları, Editör:Karadağ Özay, Sidekli Sabri, Basım sayısı:1, ISBN:9789751141309, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2988735) 4. İlkokul Ders ve Öğrenci Çalışma Kitabı 1 Sınıf Türkçe 2 Kitap (2016)., SİDEKLİ SABRİ,Balcı Emine, MEB Devlet Kitapları, Editör:Karadağ Özay, Sidekli Sabri, Basım sayısı:1, ISBN:9789751141316, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2988779) 5. İlkokul Öğretmen Kılavuz Kitabı Türkçe 1 Sınıf (2016)., SİDEKLİ SABRİ,Balcı Emine, MEB Devlet Kitabları, Editör:Karadağ Özay, Sidekli Sabri, Basım sayısı:1, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2988799) 6. 1 Sınıf İlkokul Ders Kitabı Okuma Yazma Öğreniyorum 1 Kitap (2016)., SİDEKLİ SABRİ,Balcı Emine, MEB Devlet Kitapları, Editör:Karadağ Özay, Sidekli Sabri, Basım sayısı:1, ISBN:9789751141309, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 2988696) 7. C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler: C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler: Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları, Bölüm adı:(Hayat Bilgisi Öğretim Programı) (2022)., SİDEKLİ SABRİ, Eğiten Kitap, Editör:Özdemir Caner, Namdar Oğuz Ayşegül, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 191, ISBN:978-625-8297-54-6, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7847587) 1. Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim, Bölüm adı:(Türk Kültüründe Çocuk Folkloru) (2022)., SİDEKLİ SABRİ, Eğiten Kitap, Editör:Bay Yalçın, Bay Neslihan Döndü, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 267, ISBN:978-625-8297-39-3, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7847622) 2. Dijital Dönüşümde Türkçe Öğretimi, Bölüm adı:(Dijital Ortamda Zihinsel Sözlüğün Geliştirilmesi) (2021)., SİDEKLİ SABRİ, Çetin Altıntaş Esra, Anı Yayıncılık, Editör:Kırmızı Susar, Fatma, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-170-679-5, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7282044) 3. İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Bölüm adı:(Birleştirilmiş Sınıflarda Eğitim) (2021)., SİDEKLİ SABRİ, Aydın Yıldıray, Eğiten Kitap, Editör:Şahin Ayfer, Basım sayısı:1, ISBN:978-625-7527-11-8, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7282053) 4. ÖZEL EĞİTİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, Bölüm adı:(Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme) (2021)., SİDEKLİ SABRİ, Uysal Hümeyra, Eğiten Kitap, Editör:MELEKOĞLU Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Basım sayısı:1, ISBN:1, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7282064) 5. ÖZEL EĞİTİMDE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Bölüm adı:(SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİ (Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretimi)) (2021)., SİDEKLİ SABRİ, Çetin Altıntaş Esra, Vize Akademik, Editör:Melekoğlu, Ayhan Macid ve Anılan, Hüseyin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-7989-57-?, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7272762) 6. Kapsayıcı Dil Öğretimi, Bölüm adı:(Okuma Eğitim) (2020)., SİDEKLİ SABRİ, Vize Yayıncılık, Editör:Ünal, Emre, Basım sayısı:1, ISBN:978-625-7103-20-6, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7. 10 6538026) Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Bölüm adı:(Sosyal Bilgilerin Fen Bilgisi ile Arasındaki Sır: Bilim) (2020)., SİDEKLİ SABRİ,Kaymak Burcu, Nobel, Editör:Akhan Emel Nadire, Demirezen Serpil, Basım sayısı:1, ISBN:978-625-406-566-8, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 6680964) 8. ilk ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi, Bölüm adı:(Dil Bilgisi Öğretimi) (2020)., SİDEKLİ SABRİ,Çetin Altıntaş Esra, Anı Yayıncılık, Editör:Susar Kırmızı Fatma, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-170-327-5, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 6084557) 9. Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Bölüm adı:(Akıcı Okuma ve Teknikleri) (2019)., SİDEKLİ SABRİ,Çetin Esra, Nobel Akademik Yayıncılık, Editör:Kolaç Emine, Dal Sibel, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-033-157-8, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 5763984) 10. İlk Okuma Yazma Öğretimi, Bölüm adı:(Yazma Öğretimi) (2019)., SİDEKLİ SABRİ,Uysal Hümeyra, Nobel Akademik Yayıncılık, Editör:Kolaç Emine, Dal Sibel, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-033-154-7, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 5764033) 11. Yeni Gelişmeler Işığında Türkçe Öğretimi, Bölüm adı:(Metin Öğretimi) (2018)., SİDEKLİ SABRİ, Pegem Akademi, Editör:Yılmaz Muamber, Basım sayısı:2, ISBN:978-605-364-672-3, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4205399) 12. The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, Bölüm adı:(Comprehension Skills) (2018)., SİDEKLİ SABRİ, Cambridge Scholars Publishing, Editör:Firdevs Güneş, Yusuf Söylemez, Basım sayısı:1, ISBN:1-5275-1086-7, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4296867) 13. Özel Öğretim Yöntemleri, Bölüm adı:(Ölçme ve Değerlendirme) (2018)., SİDEKLİ SABRİ,ALTINTAŞ SEDAT, Pegem Akademi, Editör:Uzunöz Abdulkadir, Aktepe Vedat, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-241-180-3, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4202743) 14. İlkokuma Yazma Öğretimi, Bölüm adı:(İlkokuma Yazma Öğretiminde Teknoloji Kullanımı) (2017)., AKTAY SAYIM,SİDEKLİ SABRİ, Anı Yayıncılık, Editör:Kırmızı Susar Fatma, Ünal Emre, Basım sayısı:2, ISBN:978-605-170-176-9, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3701022) 15. Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Bölüm adı:(Eğitim Araştırmalarına Giriş) (2017)., SİDEKLİ SABRİ, Eğitim Yayınevi, Editör:KÖKSAL, Onur, Basım sayısı:10, ISBN:9786059831109, Türkçe(Kitap Tercümesi), (Yayın No: 3637575) 16. İlk Okuma Yazma Öğretimi, Bölüm adı:(İlk Okuma Yazma Öğretiminde Teknoloji Kullanımı) (2016)., AKTAY SAYIM,SİDEKLİ SABRİ, Anı Yayıncılık, Editör:Kırmızı Susar Fatma, Ünal Emre, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 474, ISBN:9786051701073, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 2987457) 17. Hayat Bilgisi Öğretimi, Bölüm adı:(Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk) (2016)., SİDEKLİ SABRİ,GÖKDEMİR ABDULLAH, Pegem Akademi, Editör:Güven Semra, Kaymakcı Selahattin, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 526, ISBN:9786053185468, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 2987418) 18. Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler, Bölüm adı:(Sınıf Akranlarıyla Kaynaştırmayı Destekleme) (2016)., SİDEKLİ SABRİ, Nobel, Editör:Mustafa Şahin, Taner Altun, Basım sayısı:1, ISBN:9786053203520, Türkçe(Kitap Tercümesi), (Yayın No: 2853974) 19. İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Bölüm adı:(Birleştirilmiş Sınıflarda İlkokuma Yazma Öğretimi) (2015)., SİDEKLİ SABRİ, Pegem Akademi, Editör:Ömer Yılar, ISBN:978-605-318-258-0, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 1950845) 20. Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bölüm adı:(Öğrenme Öğretme Stratejileri) (2014)., SİDEKLİ SABRİ, DAŞDEMİR İSKENDER, Paradigma Akademi Yayınları, Editör:Şahin Çavuş, Genç Salih Zeki, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 388, ISBN:9786054393213, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7509199) 21. Türkçe İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Bölüm adı:(Okuma ve Öğretimi) (2014)., SİDEKLİ SABRİ, Maya Akademi, Editör:Metin Elkatmış, Basım sayısı:1, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3164148) 22. Yeni Gelişmeler Işığında Türkçe Öğretimi, Bölüm adı:(Metin Öğretimi) (2014)., SİDEKLİ SABRİ, Pegem Akademi, Editör:Muamber Yılmaz, Basım sayısı:1, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3164045) 23. D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler : Uysal Hümeyra, SİDEKLİ SABRİ, Tolun Kevser (2021). İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 245-257., Doi: 10.31592/aeusbed.807005 (Kontrol No: 7011361) 1. SİDEKLİ SABRİ,Çetin Esra (2018). Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(2), 285-303., Doi: 10.24315/trkefd.321757 (Kontrol No: 4173416) 2. Duran Ceren,SİDEKLİ SABRİ,YORULMAZ ALPER (2018). İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin matematik etkinliklerine yönelik tutumlarının incelenmesi. International Primary Education Research Journal, 2(1), 17-26. (Kontrol No: 4976157) 3. 11 D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler : ALTINTAŞ SEDAT,SİDEKLİ SABRİ (2017). Çarpma işlemi öğretiminde napier çubukları kullanımı: Birleştirilmiş sınıflar. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 3(2) (Kontrol No: 3576336) 4. SİDEKLİ SABRİ,ER HARUN,Yavaşer Refika,Aydın Erhan (2014). Sosyal bilgiler öğretiminde alternatif bir yöntem Karikatür. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (Kontrol No: 3033495) 5. SİDEKLİ SABRİ,TANGÜLÜ ZAFER,YANGIN SELAMİ (2013). Sosyal bilgiler öğretimi öğretmenim bana hikaye anlatır mısın . Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (Kontrol No: 3035246) 6. SİDEKLİ SABRİ,KARACA LEVENT (2013). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Kültürel Miras Öğelerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşleri. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi(5), 20-38. (Kontrol No: 1950576) 7. SİDEKLİ SABRİ (2010). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin 2004 Programı Doğrultusunda Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 14(3) (Kontrol No: 2100114) 8. SİDEKLİ SABRİ (2010). ilköğretim Dördüncü ve BeŞinci Sınıf Öğrencilerinin TürkçeDersi için Öğretmenlerinden Beklentileri. Milli Eğitim Dergisi, 187, 52-75. (Kontrol No: 3697180) 9. GÖKBULUT YASİN,SİDEKLİ SABRİ,YANGIN SELAMİ (2010). Sınıf öğretmeni adaylarının Van Hiele geometrik düşünce düzeylerinin bazı değişkenlere (Lise Türü, Lise Alanı, Lise Ortalaması, ÖSS Puanları, Lisans Ortalamaları ve Cinsiyet) göre incelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8(2), 375-396. (Kontrol No: 3637584) 10. GÖKBULUT YASİN,YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ (2008). 2004 ilköğretim matematik öğretim programı doğrultusunda ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinden matematik dersi için beklentileri. Milli Eğitim Dergisi, 37(179), 213-229. (Kontrol No: 3637580) 11. YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ (2006). Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kelime Tanıma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Uygulama. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(16) (Kontrol No: 4477551) 12. SİDEKLİ SABRİ,YANGIN SELAMİ (2005). Okuma Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 393-413. (Kontrol No: 1950754) 13. E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler: SİDEKLİ SABRİ (2022). Dilim neredesin?. Türkiye'de ve Dünyada Türkçenin Öğretimi Çalıştayı (Özet Bildiri/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:7847708) 1. SİDEKLİ SABRİ (2023). Okuduğumu Anlıyorum Anladığımı Yazıyorum. Türkçe Öğretiminde İyi Uygulamalar (Özet Bildiri/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:8347080) 2. SİDEKLİ SABRİ (2023). İlk okuma yazmaya hazır mıyım?. Türkçe Öğretiminde İyi Uygulamalar (Özet Bildiri/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:8347078) 3. SİDEKLİ SABRİ (2020). Öğretmenler Günü . Keyifli Okul Atölyem Projesi (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999050) 4. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokuma Yazma Öğretimi. Erdemli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999032) 5. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokuma Yazma Öğretimi. Bartın İl Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999004) 6. SİDEKLİ SABRİ (2020). İlkokullarda Dil Becerileri Neden? Nasıl?. Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Çevrimiçi Eğitimler (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999056) 7. SİDEKLİ SABRİ (2020). İlkokulda Dil Becerisi: Neden? Nasıl?. Milli Eğitim Bakanlığı e-Twinning Mesleki Gelişim Webinarları (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999023) 8. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokuma Yazma Öğretimi. Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999085) 9. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokuma Yazma Öğretimi. Didim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999017) 10. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokuma Yazma Öğretimi. Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Akademisi (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999061) 11. SİDEKLİ SABRİ (2020). Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Çevrimiçi Eğitimler (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999066) 12. SİDEKLİ SABRİ (2020). Ölçme Değerlendirme. Kars İl Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999044) 13. SİDEKLİ SABRİ (2020). İlkokulda Dil Becerileri. Yalvaç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999073) 14. SİDEKLİ SABRİ (2020). İlkokulda Dl Becerileri Neden? Nasıl?. Didim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Seminerleri (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999014) 15. SİDEKLİ SABRİ (2020). "Temel Dil Becerileri" Neden? Nasıl? . Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Akademisi (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999009) 16. 12 SİDEKLİ SABRİ (2020). Temel Dil Becerileri Neden? Nasıl?. Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Akademisi e-Konferansları (/Davetli Konuşmacı)(Yayın No:6999038) 17. SİDEKLİ SABRİ,Yavuz İlknur (2012). Şiirle Sosyal Bilgiler Öğretimi, 11. Ulusal SınıfÖğretmenliği Sempozyumu. Şiirle Sosyal Bilgiler Öğretimi, 11. Ulusal SınıfÖğretmenliği Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637594) 18. COŞKUN İBRAHİM,SİDEKLİ SABRİ (2012). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılarının Metinsellik Ölçütleri Açısından İncelenmesi: Durum Çalışması. 11. Ulusal SınıfÖğretmenliği Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637593) 19. SİDEKLİ SABRİ,KEMİKSİZ ÖMER (2009). İlköğretim 5. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerinin Karşılaştırılması. VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637587) 20. SİDEKLİ SABRİ,GÜNEŞ FİRDEVS,KEMİKSİZ ÖMER (2009). İlköğretim 3. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Anlama Becerilerinin İncelenmesi. VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637586) 21. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM,GÖKBULUT YASİN (2008). İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerileri. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637589) 22. SİDEKLİ SABRİ,COŞKUN İBRAHİM,GÖKBULUT YASİN (2008). İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının Nedenleri ve Anlamaya Etkisi. VII. UlusalSınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637588) 23. YANGIN SELAMİ,SİDEKLİ SABRİ,GÖKBULUT YASİN (2007). Sınıf Öğretmeni ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Dersine Yönelik Tutumları ve Öğrenme Stilleri Arasındakiİlişki. 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637592) 24. SİDEKLİ SABRİ,GÜNEŞ FİRDEVS,YANGIN SELAMİ,GÖKBULUT YASİN (2007). İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının Belirlenmesi. VI. Ulusal Sınıf ÖğretmenliğiEğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637591) 25. SİDEKLİ SABRİ,YANGIN SELAMİ,GÖKBULUT YASİN (2007). 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Şiirle Öğretim Yöntemine Bir Örnek Uygulama. VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3637590) 26. SİDEKLİ SABRİ,BULUÇ BEKİR (2006). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamalarının Karşılaştırılması. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1997945) 27. Editörlük 1. Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2. Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi 3. The Journal of Academic Social Science Studies (Diğer endeksler), Dergi, JASS Studies 4. Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Editör, Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 30.11.2022 5. Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Editör, MSKÜ Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü, 29.12.2017 6. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Editör, MSKÜ Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü, 30.04.2015 7. Eğitim Kuram ve Uygulama Aaraştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Editör, Eğitim Kuram ve Uygulama Aaraştırmaları Dergisi 8. Eğitim Kuram ve Uygulama Aaraştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Editör, Eğitim Kuram ve Uygulama Aaraştırmaları Dergisi 9. Eğitim Kuram ve Uygulama Aaraştırmaları Dergisi (Diğer endeksler), Dergi, Editör, Eğitim Kuram ve Uygulama Aaraştırmaları Dergisi 10. Eğitimde Araştırmalar (Diğer endeksler), Kitap, Editör, Eğiten Kitap 11. The Journal of Academic Social Science Studies (Diğer endeksler), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 12. JOURNAL OF EDUCATION AND SOCIOLOGY (Diğer endeksler), Dergi, Editör, 9 Inshtaachilar Str.P.O. Box AZ1065, Baku, Azerbaijan 13. The Journal Of Academic Social Science Studies (Diğer endeksler), Dergi, Editör, The Journal Of Academic Social Science Studies 14. The Journal Of Academic Social Science Studies (Diğer endeksler), Dergi, Editör, The Journal Of Academic Social Science Studies 13 15. Journal of Education and Sociology (Diğer endeksler), Dergi, Editör, 9 Inshtaachilar Str.P.O. Box AZ1065, Baku, Azerbaijan 16. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 17. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 18. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 19. JOURNAL OF EDUCATION AND SOCIOLOGY (EBSCO), Dergi, Editör, 9 Inshtaachilar Str.P.O. Box AZ1065, Baku, Azerbaijan 20. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 21. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 22. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 23. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 24. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 25. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 26. JOURNAL OF EDUCATION AND SOCIOLOGY (EBSCO), Dergi, Editör, 9 Inshtaachilar Str.P.O. Box AZ1065, Baku, Azerbaijan 27. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 28. The Journal of Academic Social Science Studies (EBSCO), Dergi, Editör, The Journal of Academic Social Science Studies 29. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı, Kitap, Editör, MEB 30. İlkokul 1. Sınıf İlk Okuma Yazma Çalışma Kitabı 3, Kitap, Editör, MEB 31. İlkokul 1. Sınıf İlk Okuma Yazma Çalışma Kitabı 1, Kitap, Editör, MEB 32. İlkokul 1. Sınıf İlk Okuma Yazma Çalışma Kitabı 2, Kitap, Editör, MEB 33. İlkokul 2. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı, Kitap, Editör, MEB 34. İlkokul 1. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı, Kitap, Editör, MEB 35. İlkokul 3. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı, Kitap, Editör, MEB 36. Hayat Bilgisi Öğretimi, Kitap, Editör, Eğiten Kitap 37. İlkokulda Türkçe Öğretimi, Kitap, Editör, Eğiten Kitap 38. İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ, Kitap, Editör, Eğiten Kitap Üniversite Dışı Deneyim 10.11.2009-30.07.2010 Araştırmacı Michigan State University, (Yurtdışı Üniversite) 12.09.2001-25.06.2002 Sınıf Öğretmeni MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, , (Kamu) 14
Aktif Çalıştığı Kurum
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
1.Referansın Adı Soyadı
-
1.Referansın Ünvanı
-
1.Referansın Telefon Numarası
-
2.Referansın Adı Soyadı
-
2.Referansın Ünvanı
-
2.Referansın Telefon Numarası
-
Sorry, Sabri Sidekli has not made any blog posts yet.